PARO1.jpgPARO2.jpgPARO3.jpgPARO4.jpg
Klachtenregeling

Vindt u dat u onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld? Bent u het niet eens met de rekening? Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Advies
Wilt u eerst uw klacht bespreken met een onafhankelijke partij? Of wilt u weten hoe u met uw klacht kunt omgaan? Vraag dan advies bij het TIP tel. 0900 - 202 5012 (€ 0,90 per gesprek).
Het TIP is het Tandheelkundig Informatiepunt van de KNMT, de beroepsorganisatie van tandartsen en parodontologen/implantologen.

Gesprek
Vraag een gesprek aan met de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist die u heeft behandeld. In het gesprek kunt u aangeven waarover u ontevreden bent. En wij kunnen uitleg geven. Zo'n gesprek kan al veel ophelderen. Samen zoeken we naar een oplossing.

Klacht
Komen we er toch niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Schrijf een klachtbrief aan de KNMT. In uw brief noemt u in elk geval:

  • onze praktijk en de plaats waar u bent behandeld
  • de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist die u heeft behandeld
  • uw klacht, duidelijk beschreven
  • wat de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist volgens u verkeerd heeft gedaan
  • wat u met uw klacht wilt bereiken

LET OP De klacht moet gaan over een behandeling tussen nu en 5 jaar geleden.

Stuur uw brief mee met uw klacht. U verstuurt uw klacht via de website van de KNMT.

Banner cursus Hechten.jpg

Banner Zorgmail.jpg

050 3130064

maandag - vrijdag:
08.00 - 17.00 uur
maandagavond:
18.00 - 21.00 uur

info@paropraktijkgroningen.nl

Locatie Groningen

Ubbo Emmiussingel 17
9711 BB Groningen

Locatie Veendam

Molenstreek 13
9641 HA Veendam

ssb-erkend-leerbedrijf-trimmed.png

erkend NVVP.png

NVOI 2012.png

KRT logo.png

LOGO KRM.png

EFPklein.jpg

knmt.jpg